پوشیدن جوهر Eyeliner Easy NUDESTIX Rock N 'Roll جدید در گلدن رز
یک قانون نانوشته اما نه چندان پنهان در Makeup Codex (که یک کتاب رسمی است که من درست کردم ... اما واقعی است ، هر چند!) که می گوید اگر عجله دارید ، حتی فکر نکنید. در مورد تلاش برای بوش مایع ، زیرا شما از آن پشیمان خواهید شد - ما درمورد فاجعه صحبت می کنیم - و به طور کلی ، موافقم ، زیرا هر وقت سعی می کردم در حالی که عجله می کردم ، یک گربه چشم ناز با آستر مایع انجام دهم ، به پایان رسیده ام در عوض با یک بال پتوداکتیل - یکی که از گوشه چشم من به سمت موهای من پخش می شود.

اما هنگام استفاده از جوهرهای جدید NUDESTIX Rock N 'Roller Easy Eyeliner (N 24 دلار و در سه سایه موجود است) یک قاعده مستثنی است . من اخیراً از آنها استفاده کردم و در آرایشهای 10 دقیقه ای استفاده شده ام و هر وقت می توانم چشمهای گربه های لرزه را با آنها بکشم.

nudstix پتینه برنز
این برنز پاتینا در خط شلاق بالای من است.
1. استفاده از آنها راحت تر از بوش MAC "برش پیتزا" است.
وقتی صحبت از باند مایع با استفاده از چرخ غلتک (که معمولاً به عنوان "بوش پیتزا برش" شناخته می شود) می شود ، قبلاً فقط MAC را امتحان کرده ام ، و فکر می کردم استفاده از آن بسیار چالش برانگیز است . اپراتور نه تنها بلعیده است ... بلکه مایعات وقتی خشک می شوند روی پوست من سفت می شوند.

این مورد با شوخی غلتکی hNUDESTIX Rock N 'نیست.

swatches rock nudestix rock n غلتکی
برنامه "برش پیتزا"

دستگیره غلتکی شبیه MAC یکی است ، اما استفاده از آن بسیار راحت تر است (و کمرنگ تر). به علاوه ، مایعات کار سختی عجیب و غریب انجام نمی دهند. همچنین خیلی سریعتر خشک می شود ، بنابراین من در حالی که منتظر خشک شدن آسترم هستم ، در آنجا نشسته ام و چشمانم بسته است.

nudestix طلایی گل رز نزدیک K چشم
نگاهی دقیق تر به گلدن رز ...
2. طلای گل رز فلزی و برنز برای نمای آرایش های سریع فابریک هستند.
من دو تا از سه رنگ را امتحان کرده ام - گلدن روزه با رنگ فلزی گرم و برنز پاتینا فلزی - و به راحتی می توان آرایش سریع زیبایی را با آنها به دست آورد. من فقط گوشه ای از گوشه بیرونی را می کشم ، سپس یک خط در امتداد خط شلاق بالای من ، این دو را به هم وصل می کنم ، و من تمام شد.

هر دو طلای گل رز و برنز رنگدانه زیادی دارند ، بنابراین می توانید بفهمید که مطمئناً آستر پوشیده اید (بله!) ، اما هر دو آنها به اندازه کافی سبک هستند که نمی توانید اشتباه ببینید.

مانند ، اگر من لبه خط را کمی خط بزنم و خط کاملاً واضح نباشد ، شما واقعاً نمی توانید از چند پا دورتر بگویید.

و بهترین قسمت؟ آنها تمام روز قرار می گیرند.

swatches rock nudestix rock n غلتکی
گلدن روسه و برنز پاتینا
یک مشکی مات نیز وجود دارد که من آن را امتحان نکرده ام ، اما دوست دارم. نمی دانم که به همین سادگی باشد ، زیرا سیاه اغلب سخت ترین لاین مایع برای فتح است. اتاق بسیار کمی برای خطا در آن وجود دارد.

3. مبتدیان می توانند کاملاً از این موارد استفاده کنند.
NUDESTIX اینها را به عنوان باند مایع برای مبتدیان صورتحساب می دهد ، و من از صمیم قلب موافقم ، حداقل با سایه های فلزی که امتحان کرده ام.