من عاشق این هستم که چگونه تام فورد یک مجموعه تابستانی را در زمستان می ریزد ، زیرا ، در صورت انتظار ، جت خصوصی منتظر است تا ما را به مالدیو بزند؟ برای تعطیلات. * تلنگر مو *

Winter Soleil آخرین پرتاب LE او است و دارای یک دوئل سرخ ، چهار روغن لب غلتکی (بسیار جذاب ، من می دانم!) ، یک روغن بدن با رایحه Gardenia با وانیل دنج ، برجسته ، برجسته ، رژ لب و چشم و پالت گونه با یک بنفش فلفل قرمز ، بنفش / پرتحرک قوی.

مجموعه کالاهای زمستانی tom ford
تام فورد وینت سولیل
هوم ... حالا که به آن فکر می کنم ، سایه چشم های موجود در 155 دلار بنفش آرژانتین چشم و گونه پالت با رنگدانه مخصوصا برنز و سایه های روشن و روشن رنگی به رنگ عمیق می چرخند ، اما درخشش های بنفش است. 🙂 این تنها کسی است که دارای زرق و برق (زرق و برق ظریف است) ، و به همین دلیل نیز کسی است که به احتمال زیاد به نمایشگاه فالوور رای داده است (اگرچه اینطور نیست ، و همچنین سایه های دیگر را انجام نمی دهد) ، و به احتمال زیاد برای دعوت از روح شاهزاده ؟؟ برای چای بعد از ظهر و چیتچت.

tom ford violet argente
بنفش آرژانتین روی کلاه و گونه های من
تات ford violet argente swatches
از بالا: سرخ شدن ، هایلایت و چهار سایه چشم

tom ford soleil eye cheet palette violette argente 2
چهار سایه چشم (وسط) ، سرخ شدن (سمت چپ) و هایلایت (راست)
پنهانی نیست که من یک فنلاندی برای ترکیب های بنفش / برنز هستم و این یکی را حفر می کنم ، به خصوص وقتی سایه کرم تیس فورد تام فورد در ترکیب به عنوان پایه سایه چشم بلند می شود ، این همان کاری است که من در این عکس ها انجام می دهم.

سرخ مات گل سرخ به راحتی مخلوط می شود (بله!) ، بنابراین من آن را دوست دارم ، اما رنگ برجسته صورتی کمرنگ ، اگر کمی پودری به نظر برسد بهتر است. این تنها چیزی است که من در مورد این پالت تغییر داده ام ، به غیر از قیمت ، زیرا - سلام! حتی اگر در حالت آماده به کار G6 داشته باشم ، 155 دلار خاکی است.

تام فورد soleil چشم بسته پالت بسته بنفش argente
مثل کلاچ برای یک جشن گل زمستانی
جایی که این پالت واقعاً می درخشد با آسترهای برنز مانند MAC Teddy و Costa Riche و Tom Tom Mink است . یا ، یک لاینر بنفش روشن و دارای تابش انعکاس دهنده مانند سایه و لاین رنگارنگ ضد آب مجموعه Sephora در بنفش ، بنابراین شما می توانید درخشش سایه بنفش را حتی MOAR روشن کنید.