با من کمی صبورباش، صبر کن برای من
بله ، من هنوز هم در لباس خواب خودم هستم ، اما من در آسایش خانه ام ، که مرا به دو افشاگری اخیر سوق می دهد ...

1. لباس خواب در ملاء عام
از سنین سنی است که من هر کسی را ، بزرگسال یا نوجوان دیده ام ، لباس های عمومی را در لباس خواب می پوشید و به همین دلیل می گویم HALLELUJAH.

2. یک رژ لب مایع بسیار دوست داشتنی برای مواد مخدر پیدا کردم
این یک $ 8 یک (از نظر فنی ، 7.95 دلار) توسط فرمولان فرمول به نام The Healthy Lip است ، و ... این را صادقانه بگویم ، من صادقانه فکر می کنم که می تواند رژ لب مایع NARS را که دوست دارم ، دوست دارم ، و دوست دارم با قطعه ها رقیب کند .

پزشکان فرمول لب سالم
برهنه با من ، دوز گل سرخ ، بری سلامت ، فرمول مانه ، درمان با لب ، ویتامین چغندر
منظور من این است که این یک dupe * دقیق * نیست ، بنابراین کلیدهای ماشین خود را دستگیر نکنید و هنوز به سمت درب فرار کنید. 🙂 اما بسیار شبیه است. NARS یکی ، مثل ، احتمالاً صاف ترین ، راحت ترین رژ لب مایع است که من تا به حال امتحان کرده ام ، و اگر شما خطوط عمودی لب مانند من دارید ، آن هم یکی از آن لبهای مایع نادر است که لبهای شما را در آغوش می کشد و خیلی خیلی به نظر می رسد صاف. به علاوه کاملاً مات است. یک لایه این کار را انجام می دهد ، و همچنین رطوبت لب را نمی خورد.

لب سالم همه چیز و بیشتر است زیرا هشت دلار است!

پزشکان فرمول دوز لب سالم گل سرخ را افزایش می دهند
دوز گل سرخ
پزشکان فرمول چغندر ویتامین لب سالم
چغندر ویتامین

با وجود این ، برخلاف NARS یکی ، لب های سالم مانند اکثر رژلب های مایع دارای فرمول موس-y هستند ، بدین معنی که کاملاً آب و هوایی ندارد ، در حالی که NARS یکی از قوام بسیار نازک و آب و هوایی دارد - تقریباً مثل اینکه آب را روی آن قرار دهید. لب ، که می تواند اعمال آن را سخت تر کند (اما شما به آن عادت می کنید ، درست است؟)

پزشکان فرمول درمانی لب سالم را برای شما انجام می دهند
درمان توت لب
فرمول پزشکان سلامتی توت لب سالم است
بری سالم
برای استفاده از لب سالم ، کافیست کمی از آن بریدید ، آن را با انگشت یا پای پیاده روی حرکت دهید و حداقل چهار ساعت خوب هستید. هیچ منحنی یادگیری نیست.

عناصر

ISODODECANE، CYCLOPENTASILOXANE، ISONONYL ISONONANOATE، TRIMETHYLSILOXYSILICATE، اتیل هگزیل پالمیتات، کائولن، موم / CIRE D'ABEILLE، OCTYLDODECYL STEAROYL استئارات، DIMETHICONE، سیلیس دی متیل SILYLATE، DISTEARDIMONIUM HECTORITE، PERSEA GRATISSIMA (آووکادو) روغن، VP / EICOSENE کوپلیمر، گلیسیرین BEHENATE / EICOSADIOATE ، بوتیلن ترافالات گلیکول، عطر و طعم / عطر، پروپیلن کربنات، OCTOCRYLENE، DIPALMITOYL هیدروکسی ISOPENTYLDIOL استات Tocopheryl فنوکسیاتانول، اسید پالمتیک، CAPRYLYL گلیکول، TRIHYDROXYSTEARIN، آب / EAU، ETHYLHEXYLGLYCERIN، HEXYLENE گلیکول، هیالورونات سدیم، رتینیل پالمیتات، گل آفتابگردان (آفتابگردان ) روغن بذر ، گلوکومنان ، توکوفرول. MAY CONTINIR / PEUT CONTENIR: CARMINE (CI 75470)، OXIDES IRON (CI 77491، CI 77492، CI 77499)، MANGANESE VIOLET (CI 77742)، MICA، RED 7، RED 7 LAKE (CI 15850)، RED 28 LAKE (CI 45410) ،

فرمول پزشکان فرمول مانژل لب سالم
فرمول Mangentle
در 13 رنگ فوق العاده زیبا موجود است ، و آنها انواع رنگهایی هستند که دوست دارم بپوشم - نوک بو ، هلو ، قرمز ، انواع توت ها - همه چیزهای پوشیدنی ، بنابراین شما می توانید برهنه یا گلم بروید ، و گریم یا بلوز دیوانه ای وجود ندارد. یا بنفش یا هر چیز دیگری از این دست

مهمتر از همه ، فرمول فاقد تمرکز و بدون فشرده (و هایپالرژنیک ، بدون رایحه ، بدون پارابن و بی رحمانه) است ، بنابراین هیچ نگرانی در مورد طعم دادن یا بو کردن خنده دار وجود ندارد. پوشیدن ، راحت ، بدون خشک کردن بسیار ساده است و فقط هشت دلار هستند!

نمی توانم آن را ضرب و شتم