"بنیاد Zee Helsee."

شما لازم نیست که اینطور بگویید ، اما فکر می کنم سرگرم کننده تر است. 🙂 و من یک متخصص خبره در تلفظ های مضحک محصول (ERPP) هستم.

بنیاد Healthy در 20 سایه در داروخانه ها با فاصله مناسب در دسترس است. می توانید آن را در CVS ، Rite Aid ، Target و Ulta و همچنین وب سایت Physician Formula پیدا کنید و برای پوشش متوسط ​​بسیار مناسب است.

1. پوشش در وسط روی طیف پایه قرار دارد.
در یک طرف ، پایه های صورت کامل کیک وجود دارد (وجود دارد ، انجام دهید). از طرف دیگر ، مرطوب کننده های ملایم و کرم های BB و CC. این حوالی وسط قرار دارد.

وقتی دست و پا می زنم ، می لرزم ، چند نقطه را بر روی صورتم قرار می دهم (دارای یک اپراتور پا پا است) ، آن را از همه عملکرد برجستگی روی گونه هایم و مناطق قرمز اطراف بینی و دهانم پنهان می کند. همه چیز یکنواخت به نظر می رسد. من همچنین فکر می کنم منافذ من کمی کمتر obvs به نظر می رسد.

بعلاوه ، این یکی از آن پایه های مایع است که در عصر بعد از کار به همان اندازه خوب به نظر می رسد ، به عنوان اولین چیزی که در صبح به نظر می رسد ، بنابراین خوب می پوشد.

2. به شدت عطر است.
قرار است بدون عطر باشد ، اما اینطور نیست. من نت های قوی کره قند و ضد آفتاب را تشخیص می دهم.

پزشکان فرمول بنیادی سالم mn4 dw2 را تشکیل می دهند
من DW2 را با MN4 مخلوط کرده ام (سه تلاش برای گرفتن یک مسابقه رنگ نسبتاً نزدیک به من طول کشید).
3. پیدا کردن / ایجاد یک مسابقه رنگی دقیق ، مشکل است.
در سایه های سرد ، گرم و خنثی 20 سایه وجود دارد که انتخاب مناسبی است ، اما یافتن یا ساختن چیزی که برای من مفید باشد آسان نبوده است. من یک NC42 در MAC هستم و دارای پوستی گرم و با زرد قوی هستم و در خانواده های گرم و خنثی در Medium و Dark سه رنگ را امتحان کردم ، اما هیچ چیزی درست از بطری بیرون نمی آید. هر سایه نیز یک بار که روی پوست من است تیره می شود ، و طی چند دقیقه اتفاق می افتد ، بنابراین در نهایت باید به سایه روشن تر بروم و کارهای زیادی را انجام دهم. و اولین بارهایی که این کار را امتحان کردم ، واقعاً به پایان رسیدم که بنیاد را کاملاً از بین بردم و همه چیز را دوباره شروع کردم زیرا مخلوط های من خاموش بود.

عناصر فعال

اکتینوکسات 3٪ مواد غیرفعال غیر فعال: آب / ادو ، سیکلوپنتازیلوکسان ، PEG-10 دی متیکون ، ایزودودکان ، بوتیلن گلیکول ، آکریلات / پلی لیتر ، متیل سیلوکسی متیاکریلات کپولیمر ، پروپانیدول ، سیکلو هگزاسیلوکسان ، ستیل PEG / استیول 10 ) روغن بذر ، Dectorardimonium Hectorite ، سولفات منیزیم ، Schinziophyton Rautanenii (Mongongo) روغن کرنل ، فنوکسی اتانول ، دی سدیم استئارویل گلوتامات ، کاپریلیل گلیکول ، اتیلن برسیلات ، دی متیکون / بیس-ایزوبوتیل PPG-SolePole Sole Sole Sole Sole عصاره میوه ، عصاره میوه ، اتیل هگزیل گلیسیرین ، هگزیلن گلیکول ، صمغ سلولز ، تترا هگزیلدسیل اسکوربات ، توکوفریل استات ، هیدروکسید آلومینیوم ، رتینیل پالمیتات ، Rhodiola Rosea Root ، عصاره هیالورونات سدیم ، BHT ،عصاره برگ Rosmarinus Officinalis (Rosemary) ، توکوفرول ، اکسیدهای آهن (CI 77491 ، CI 77492 ، CI 77499) ، دی اکسید تیتانیوم (CI 77891).

بنابراین این یک بنیاد "آسان" نیست.

برای این کار ، حتی سایه های گرم و خنثی حاوی هلو و صورتی زیادی در آنها است ، بنابراین اگر مخلوط را دقیقاً مناسب نبینم ، پوست من کمی خسته به نظر می رسد ... و کمی صورتی.

پزشکان فرمول بنیادی سالم mn4 dn3 را تشکیل می دهند
من اینجا MN3 و DN3 را با هم مخلوط کردم و پوست من از معمول صورتی رنگ تر به نظر می رسد. سعی کردم با افزودن مقداری برنز ، آن را طبیعی تر جلوه دهم ، اما فکر نمی کنم در پایان کار کند ...

با برخی آزمایش و خطا ، من همیشه می توانم راهی برای عملی کردن آن بیابم. با این حال ، حتی اگر من از ساتن ، پوشش متوسط ​​و زمان سایش ، از نظر پایه ها را دوست دارم ، در نهایت ، این فقط برای من کاملاً ناخوشایند است ...

4- اگر پوستی با خونسرد دارید بهتر است این کار را انجام دهید.
یا اگر بیشتر پایه هایی که امتحان کرده اید حاوی رنگ زرد زیادی برای شما باشد. یا اگر پایه های رنگ صورتی را به خوبی می پوشید. در هر صورت ، این بنیاد ممکن است برای شما مناسب باشد ، به خصوص اگر به دنبال پوشش متوسط ​​و پایان ساتن هستید.

5- برای داروخانه گران است.
قیمت آن 14.95 دلار است ، بنابراین برای داروخانه بسیار مناسب است ، اما قطعاً در مقایسه با قیمت های فروشگاه های بزرگ گران نیست.

اگر اتفاقاً پوست تندی دارید ، 12 دلار L'Oreal True Match Lumi را امتحان کنید. من سه سال است که این کار را از دست داده ام و هنوز هم فکر می کنم یکی از بهترین پایه های داروخانه است. از این هم مرطوب تر است ، اما می توانید آن را با پودر صورت مات کنید.