Waayay در سال 2013 وقتی NARS Conqualers Radiant Creamy را معرفی کرد ، آنها انقلابی بودند ، اما تنها 10 نفر از آنها وجود داشت. آنها رنگدانه های زیادی داشتند و یک ساتن دیدنی و جذاب که همه چیز را پوشانده بود - حلقه های تیره ، لکه ها ، خراش های گربه روی گونه های شما (که ، بله ، من می توانم از تجربه شخصی به آن گواه باشم). آنها همه چیز را پوشانده بودند و دنیای آرایش را تکان می دادند.

از آن زمان ، تاکنون بسیاری از مارک های دیگر با کلاهبرداری های کاملاً پنهان ، موس- y پنهان شده اند (نگاه کنید به: Decay Urban and Kevyn Aucoin ).

سریع به جلو به سال 2016…

NARS سایه های بیشتری را اضافه کرد . دنیای آرایش شاد شد!

زمان تا امروز ، و اکنون شش سایه دیگر وجود دارد که تعداد اعظم آن به 22 رسیده است. در مقایسه ، MAC در محدوده Pro Longwear Concealer خود 16 و در دامنه استودیو Finish Concealer خود 23 است و Urban Decay در هر دو مدل خود 14 است. پوست های برهنه و کلاهبرداریهای مخفی کننده همه Nighter .

nar conealers خامه ای تابشی جدید
واقعیت جالب: همچنین می توانید از کانسیلرهای خامه ای روشن NARS به عنوان برجسته یا سایه های کانتور استفاده کنید.
بیشتر تازگی ها دارای زرد یا طلایی زرد هستند (اگر در رنگ پوست زرد زیادی وجود داشته باشد ایده آل است).

nars مخروطهای خامه ای تابش دهنده جدید
Truffle، Walnut، Sucre D'Oge، Tiramisu، Marron Glace and Cafe Con Leche
من افراد زیادی را می شناسم که عاشق استفاده از Radiant Creamy Concealer برای پنهان کردن محافل تاریک هستند ، و آرزو می کنم که برای آن هم دوست داشته باشم ، اما بعد از چند ساعت به خطوط خوب من حل می شود ، بنابراین من در درجه اول از آنها استفاده می کنم (و دوست دارم از آنها استفاده کنم!) به عنوان جایگزین برای بنیاد.

برای پوشش متوسط ​​روز به روز طبیعی ، دوست دارم مقدار کمی از زنجبیل و کارامل (دو تا از سایه های مدرسه قدیمی) را با کرم MAC Strobe یا BECCA Backlight مخلوط کنید تا کمی از آنها باریک شود. سپس آن را بر روی گونه هایم و اطراف انگشتان بینی خود تکه می زنم.


معرفی شش رنگ جدید NARS Radiant Creamy Concealer!
CAFÉ CON LECHE - نور با زرد رنگ
MARRON GLACÉ - رنگ زرد روشن برای چهره نور تا متوسط
TIRAMISU - متوسط ​​با کمان صورتی
SUCRE D'ORGE - تاریک متوسط ​​با رنگهای زرد
WALNUT - تاریک متوسط ​​با طناب طلایی
TRUFFLE - تاریک متوسط ​​با رنگ قرمز طلایی
و در اینجا سایه های موجود است
CHANTILLY - عاج واقعی عاج ها برای منصفانه ترین چهره ها
VANILLA - بازیگران کوچک صورتی برای رنگهای منصفانه
CRÈME BRULEE - نمایشگاه با تیره صورتی
CANNELLE - نور با توده های هلو
HONEY - صدای هلو گرم برای چهره های سبک تا متوسط
CUSTARD - رنگ زرد برای رنگهای روشن تا متوسط
مکادامیا - متوسط ​​با تله هلو
GINGER - تعهد طلایی برای چهره های متوسط
BISCUIT - تاریک متوسط ​​با تعادل طبیعی تنگ صورتی و زرد
CARAMEL - تاریک متوسط ​​با زرد و طلایی
CHESTNUT - تاریک متوسط ​​با تیره صورتی
AMANDE - تیره متوسط ​​با زیتون طلایی
HAZELNUT - تاریک متوسط ​​با رنگ قرمز قرمز
CAFÉ - سایه تیره با رنگ قرمز گرم
CACAO - سایه تیره با تیره عمیق طلای قهوه ای
کافه DARK - قهوه ای تیره با زیتون
شش سایه جدید اکنون در بوتیک های NARS و در وب سایت NARS موجود است و آنها نیز از 5 ژانویه به وب سایت Sephora ، فروشگاه های Sephora و پیشخوان های NARS می آیند . هر کدام 30 دلار هستند.

Bomb- @ ss نان موز
فقط این نیست که من در حال ضربات پخت بوده ام ، بلکه این نان موز که اساساً وجود دارد * باید اتفاق بیفتد. از آنجا که می دانید چگونه می گذرد ... من یک کل موز محکم و کمی سبز داشتم (دوست دارم هنوز سبز کمی سبز باشد). بعد چشمک زدم و BOOM! - آنها چربی زرد ، نرم و قهوه ای بلغور بودند.

بنابراین من دیشب چند پخت شب انجام دادم که برای من به معنی 8:30 است ، هاااا! من یک دستور العمل را که در Brown Eyed Baker پیدا کردم دنبال کردم .

من می خواستم این دستور غذا را امتحان کنم چون به آن نان موز مادربزرگ گفته می شود ، و اگر رفتن مادر بزرگ است ، باید خوب باشد ، درست است؟

و بله ، می دانید! معلوم شد خیلی خوب خسته شده است! این کرکی مرطوب ، سبک و ذوب شده در دهان شماست. بعضی اوقات به اندازه نان موز چگال نیست. و من حتی به میکسر یا چیز دیگری احتیاج نداشتم (فقط از یک شلاق ، سه کاسه و دو تابه نان استفاده کردم)

 

من یک اصلاح جزئی برای دستور العمل انجام دادم ، اگرچه… دستور تهیه یک فنجان گردو خرد شده را می طلبد ، اما من فقط گردو معمولی داشتم و فقط برای یک نیم فنجان کافی بود ، بنابراین من نیز از برخی گردوهای لعاب دار با شربت افرا پیر پیر که من در TJ کردم

من فکر کردم که آنها نان را خیلی شیرین می کنند ، اما این کار را نکردند. آنها فقط اشاره ای به شیرینی لطیف اضافه کرده اند (فکر می کنم در آینده از آجیل های لعاب دار بیشتری استفاده خواهم کرد!).

به هر حال ، یکی از دلایلی که من این نان را دوست دارم این است که فوق العاده شیرین نیست. این دستور غذا فقط یک فنجان شکر را بین دو عدد تقسیم می کند ، بنابراین قطعاً یکی از آن نان های موز شیرین قند نیست که باعث صدمه به دندان شما شود.

من dunno ... من قبلاً دندان شیرین بسیار تهاجمی داشتم ، و هنوز هم گاهی اوقات انجام می دهم ، اما این چیزی نیست که قبلاً باشد. هفته گذشته ، من یک قطعه از کیک پنیر Costco داشتم ، و تقریباً (تقریباً) نتوانستم آنرا تمام کنم زیرا برای من خیلی شیرین بود.

اکنون چیزهای کمی شیرین را دوست دارم ، که هرگز ، هرگز در یک میلیون سال فکر نمی کردم بگویم.

اگر نان موز را دوست دارید ، مدتی امتحان کنید. این یکی واقعا خوب است