خوب ، اینها برای نقاط نبض شما نیستند. جدید تام فورد لب سطحی مانند عطر توپ غلتکی، اما آنها برای لب هستید (Mwah به!)، مچ دست است.

این روغنهای لب بوی خوبی دارند ، هر چند… کمی شبیه به وانیل ، و مانند آن طعم آنرا می دهند ، بنابراین اگر ایده ای دیوانه وار به دست آوردید ، من کی هستم که هیجان زده شدن کج گردن خود را با یک نور جوجو و درخشان انکار کنم. - و روغن لب نارگیل؟

خودت را بکوب بیرون ، بچه

من می خواهم هر قطره گرانبها از این لوله های آب معطر 54 دلاری را که برای طعمه من است ، ذخیره می کنم ، که دیگر به لطف این یاران هیدراته ، رطوبت آن را که بسیار غنی از آن است ، تقاضا نمی کنم.

من با کمال تعجب از اینکه آنها را به همان اندازه دوست دارم ، با توجه به اینکه چقدر لاغر هستند. اما روغنها احساس خوبی دارند. خیلی خوب ... به خصوص وقتی که توپ غلتکی را به جلو و عقب می مالید ، به عقب و جلو ...

من واقعاً فقط تایپ کردن را متوقف کردم تا بتوانم آنرا با Hibiscus Kiss انجام دهم ، و بله ، رضایت بخش بود. دقیقاً مثل اسنیکرز.

اگر فکر می کند بسیاری از خانمها 54 دلار برای لب تندی 54 دلار انداختند ، تام عصبانی است ، اما باید بگویم که من خوشبختانه 42 دلار برای هیولای سپورا تقریباً چند برابر برای Hourglass No. 28 Lip Lip (که به همان اندازه مرطوب کننده ، اما ضخیم تر ، بدون رنگ و چسبناک است) ، بنابراین 54 دلار ، در حالی که مجنون مرزی برای آنچه کم و بیش یک روغن لب براق و براق است ، مجنون نیست ، به نظر نمی رسد خیلی بیشتر از این باشد. یا ، این فقط می تواند من را در تلاش برای توجیه ریاضیات آرایش در ذهنم قرار دهد. * بغل *

tom ford لب صاف و صاف دراز کشیده
من تام فورد لب Stick را با عنوان "Fancy Ways to Soothe Lips Lips" در حال پر کردن هستم.
tom ford swatches نرم و صاف
Nectar Red ، Cherry Spiked ، Hibiscus Kiss و Bitten Berry


Hibiscus Kiss
بسته بندی نرم و نرم لب
حال اگر تمام بسته بندی های تام فورد اینگونه به نظر می رسید ... عجب!
آنها در حال HELLA گران است، اما معمولا معامله تام فورد. هم اکنون به عنوان بخشی از مجموعه جدید Winter Soleil در دسترس هستند .

من این و رنگ ها را دوست دارم ، اما FYI ، احتمالاً فقط یکی را می گیرم ... زیرا همه آنها بعد از مدتی همه یکسان به نظر می رسند.

با وجود این که من واقعاً می توانم رنگ را حتی روی لبهای رنگی شده خود ببینم ، که به تبع آن فوق العاده آبدار به نظر می رسند ، رنگ قرمز را نشان می دهد.