من غذای زنجبیل را دوست دارم ، اما من ❤️ زنجبیل سوفله هستم. به طور خاص این زنجبیل سوفله ، زیرا لازم نیست واقعاً آن را بپزم ، LOL!

این سوفله یک اصل اساسی در زمستان است که سالها از آن استفاده می کردم. این کرم بدن شلاق است و مبلغ آن 35 دلار است.

من یک فرد مرطوب کننده بدن دو بار در روز - یک بار در صبح ، و یک بار دیگر قبل از خواب - هستم و به این عادت رسیده ام که خودم را با زنجبیل سوفله مجروح کنم. یادداشت های تازه ، زینویی (اما نه خیلی تند) لیمو و زنجبیل ، مرا انتخاب می کند ، و در هنگام صبح های سرد ، هر چیز کمی به شما کمک می کند موتور قدیمی قدیمی شوید ، می دانید؟

این بسته بندی شده با روغن های گیاهی غنی و مرطوب کننده (زیتون ، دانه انگور ، سبوس برنج و هسته زردآلو) است ، اما از آنجا که شلاق خورده است ، هنوز هم احساس سبکی و کرکی می کند. خیلی سریع و به راحتی جذب می شود. این فقط چند مالش سریع است ، و بله ، این کاملا مهم است ، زیرا هیچ کس کودک را در گوشه و کنار قرار نمی دهد ، و هیچ کس نمی خواهد کارن را در یک حمام سرد ، نصف برهنه و لوسیون مالش روی پاهای خود بگذارد به مدت 10 دقیقه صبح…

همینجوری میگم'.

قوام آن شبیه کره کره جسد روغنی روغن آرگان کره جوزا ماران است . به عنوان مرجع کره بدن Kiehls Creme de Corps چگال نیست .

مبدا زنجبیل سوفل

گاهی اوقات آنرا مبادله دیگری برای مبدأ Origins ، Smoothing Soufflé (همچنین 35 دلار) می کنم که مانند زنجبیل سوفله نیز غنی اما کرکی و پر از روغن های گیاهی است اما به جای زنجبیل بوی نعنا می دهد. (برای رکورد ، Smoothing Soufflé بوی مطلقاً چیزی مثل خمیر دندان برای من بو ندارد. این بیشتر شبیه یک فنجان چای نعناع تازه دم کرده شده با پوست پرتقال است.)

زنجبیل رایحه دنج من است ، اما مینیمال صاف کننده سوفله وقتی بهتر است مثل یک تمرین خوب به یک ضربه انرژی زا نیاز داشته باشم بهتر است.

در مورد آن صحبت می کنم ... من شروع به انجام تمرینات اصلی عرق کردن صبح ها کردم (زیرا بعضی اوقات شما فقط باید آن را بدست آورید و با زندگی خود حرکت کنید ، سلام) ، و قبل از اینکه کل کرم بدن را انجام دهم ، ابتدا با Gloomaway صحبت می کنم. گریپ فروت بدن شستشو (25 دلار) در حالی که من هنوز در حمام هستم. بوی دقیقاً مثل یک گریپ فروت تازه بو دارد و حبابها مرا تشویق می کند. در صورت تمایل #treatyoself می توانید از آن به عنوان حمام حباب نیز استفاده کنید.

مبدا زنجبیل سوفل


همه چیز در مورد چیزهای کوچک است ، شما می دانید؟ - به خصوص در آن هنگام صبح که من به تمام کمکی که می توانم انجام دهم نیاز دارم.

به هر حال ، اینها از اواخر به عنوان روال مراقبت از بدن صبح زمستان من عنوان شده است.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما ،

کارن

PS کریسمس سرد بیشتر گذشت ، هورا! خوب است که بتوانم دوباره بوی کرم های بدنم را بوی دهم. 🙂

ترکیبات زنجبیل سوفله
هیدروکسید پتاسیم ، استیلار الکل ، اسید ایزواستریک ، اسید استئاریک ، دی متیکون ، کاربومر ، کاپریلیل گلیکول ، دی سدیم ادتا ، سدیم دهیدروواستات سدیم ، فنوکسی اتیانول. * روغن ضروری

صاف کننده ترکیبات سوفله
آب \ Aqua \ Eau ، Prunus Armeniaca (زردآلو) روغن هسته ، بوتیلن گلیکول ، روغن برگ Mentha Arvensis * ، روغن مرکبات Aurantium Dulcis (نارنجی) روغن پوست * ، Mentha Viridis (Spearmint) روغن برگ * ، Rosmarinus Officemis) روغن برگ * ، روغن میوه Olea Europaea (Olive) * ، لیمونن ، سیترول ، Linalool ، Citronellol ، Eugenol ، Olea Europaea (Olive) روغن میوه ، روغن Peg-100 ، استارات Peg-100 ، اتیل اکسیل هیدروکسیستاتات ، گلیسایرل استئارات ، Vitis Vinifera (انگور) روغن سبوس Oryza Sativa (برنج) ، Tribehenin ، Squalane ، Caprylic / Capric / Myristic / Stearic Triglyceride، Acid Isostearic، Cetearyl Alkolol، Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2، Polysorbate 60، Stearic Acid، Carbomer، Daryhlylyone هیدروکسید پتاسیم ، هگزیلن گلیکول ، دی سدیم ادتا ، سدیم دهیدروواستات سدیم ، فنوکسی اتانول.

ترکیبات شستشوی بدن و حمام بدن Gloomaway Grapefay
Water \ Aqua \ Eau ، سدیم لورث سولفات ، PPG-5-Ceteth-20 ، سولفات آمونیوم لوریل ، پلی استورات 20 ، مرکبات Grandis (گریپ فروت) روغن لایه برداری * ، روغن مرکبات Aurantium Dulcis (نارنجی) * ، روغن گیاه چوب دارچین (کافور) * ، روغن برگ Mentha Arvensis * ، روغن برگ مرکبات Reticulata (نارنگی) * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * روغن Ricinus - (روغن کرچک) روغن دانه * ، روغن عصاره برگ Barosma Betulin ، عصاره میوه مرکبات Aurantium Dulcis (نارنج) ، عصاره اتیل استات ، لیمونن ، لینالول ، سیتروال ، لورامیدوپروپیل بتا ، بوتیلن گلیکول ، عصاره هیپنای موسکوریس (جلبک) ، عصاره گلاییدیلا آکروزا (جلبک) ، عصاره سدیم لورویل اویل آمینو اسیدها ، کلرید سدیم ، سدیم بیکربنات سدیم ، سدیم بیکربنات ، Edta ، Methylchloroisothiazolinone ، Methylisothiazolinone