درخشش واقعی MAC!
این دو پالت برجسته جدید برای خط دائمی MAC الزام آور هستند ، و هر کدام دارای سه برجسته پودر هستند که دارای یک فرمول هستند که من مطمئنم که قبلاً از MAC ندیده ام ...
آنها هر کدام 39.50 دلار هستند و در تاریخ 15 فوریه به همه موارد متعارف MAC می آیند .
Get It Glowing همه چیز در مورد برنز طلایی است و Flash + Awe برای طلای گل رز زندگی می کند.
اینها دقیقاً مانند MAC In High Dimension Highlighters روی پوست من هستند. آنها برجسته پرتوهایی با پرتو پر نور و درخشش چشمگیر درخشان هستند و مانند پودر فشرده شده پوست BECCA Shimmering Skin Perfect احساس می کنند .
اساساً ، آنها در بدن BECCA MAC هستند. آنها بسیار شبیه به پودرهای فشرده شده پوست BECCA Shimmering Skin Perfector و شبیه به پوست هستند. آنها همان کار مروارید عملی را دارند که می توانید تا یخبندان کاملاً شیب دار آن را شماره گیری کنید ، یا برای درخشش نرم تر شماره گیری کنید.
در حالی که مشابه زیبایی های BECCA است ، این احساسات نرم تر و خامه ای تر دارند ، که بسیار باورنکردنی است ، زیرا پودرهای فشرده شده و بی نظیر BECCA پودرهای فشرده شده BECCA سالهاست که برخی از نرم ترین و خامه دارترین هایلایت پودر روی بلوک هستند.
Hyper Reals کمی احساس بهاری و اسفنجی نسبت به لمس می کند و وقتی انگشت را درون یک قابلمه فشار می دهید ، در واقع اثر انگشت را پشت سر می گذارد (!).

بسته بندی مرا به یاد می آورد مقوا بلند و باریک مقوا MAC دختران سایه بان سایه بان ... من واقعاً دیوانه نیستم. من امیدوارم که آنها به زودی جایگزین آن شوند ، زیرا پودرها ظریف هستند و من کاملا مطمئن هستم که آنها به راحتی می شکنند. چند ضربه سخت در داخل یک کیف آرایش ، و من گمان می کنم آنها خرد خواهند شد.
من فکر کردم که ممکن است پوشیدن اینها به دلیل چرایی سرخ شدن در قابلمه ها سخت باشد ، اما وقتی مخلوط شدند ، تمام آنچه که می بینم یک برجسته نرم و مروارید است ، حتی در اطراف خطوط لبخند نزدیک چشمانم. این چیزهای خوبی است! 🙂
دختر ، این یک GO است! (فقط آنها را رها نکنید.)
درخشش واقعی بیش از حد بزرگ باز است
به زودی به خط دائمی MAC خواهیم رسید

درخشش واقعی بیش از حد mac hyper open آن را دریافت کنید
Flash + Awe ، Glow Glow ، چراغ مهمانی ، ساحل طلایی ، طلا درخشان و تشویق گل سرخ
درخشش واقعی بیش از حد mac hyper open آن را دریافت کنید
سایه می زنم Get It Glowing بر روی گونه های فوقانی من و پایین پل بینی من
بسته بندی فوق العاده درخشان mac hyper

عناصر

طلای طلایی / آن را Glowin '/ Cheer Ross - مواد لازم: تالک ، ایزوتاریل نئوپنتانوات ، روی استارات روی ، دی متیکون ، دییزوستارل مالات ، اکتیدودسیل استئاریل استئارات ، پلی بوتن ، توکوفرول ، لسیتین ، آکروبیل پالمیتات ، گلیسایریل آلومینیوم گلد ، هگزیلن گلیکول ، اسید سیتریک ، ایزوپروپیل ایزوسترات ، گلیسریل استئارات ، فنوکسی اتانول [+/- میکا ، دی اکسید تیتانیوم (CI 77891) ، اکسیدهای آهن (CI 77491) ، اکسیدهای آهن (CI 77492) ، اکسیدهای آهن (CI 77499) آلومینیوم پودر ( CI 77000) ، Bismuth Oxychloride (CI 77163) ، Blue 1 Lake (CI 42090) ، پودر برنز (CI 77400) ، کارمین (CI 75470) ، کروم هیدروکسید سبز (CI 77289) ، کروم اکسید سبز (CI 77288) ، پودر مس (CI 77400) ، فریک آمونیوم فرونیانید (CI 77510) ، فرریک فروسیانید (CI 77510) ، منگنز بنفش (CI 7742) ، قرمز 6 (CI 15850) ، قرمز 7 (CI 15850) ،Lake 7 Lake (CI 15850) ، Ultramarines (CI 77007) Yellow 5 Lake (CI 19140) ، Lake 6 Lake (CI 15985)]