من همه جنجال می خورم ، مرد! Gingersnaps در شکم من ، زنجبیل سوفله بر روی پوست من ، و در حال حاضر زنجبیل آبی در موهای من ، به دلیل اسانس گیاهی. زنجبیل آبی جدیدترین در بیوگرافی خود است: خط تجدید.

آیا می دانید در واقع چنین چیزی به عنوان زنجبیل آبی وجود دارد؟ من هیچ ایده ای نداشتم. نمی دانستم که این یک گیاه واقعی است. من در مورد زنجبیل قرمز می دانستم ، اما نه آبی.

در واقع ... اگر آن را به بوی هر چیزی شبیه به گیاهی اسانس آبی زنجبیل شامپو ، نرم کننده های و اسفنج مطبوع (در مورد این! هیجان زده)، سپس آن را باید آخرتی بوی.

از آنجا که این محصولات گیاهی Essences هستند ، عطر جلوی و مرکز و لانگرها است و نکته مهم این است. کمی تند و کمی شیرین است ، مانند زنجبیل آب نبات ، با نت های لیمو روشن و لیلی.

من نیمی از روز خود را هنگام استفاده از این محصولات با بوی مو می گذرانم ، آها!

شامپو آب زنجبیل و میسلار آبی - 5.99 دلار (چه!؟)
زنجبیل آبی تنها گیاه موجود در این گیاه نیست. این گیاه همچنین حاوی آلوئه و آبله دریایی است ، اما آب میسل و قیمت آن به همین دلیل است که در وهله اول چشمم را جلب کرد. این شامپو 5.99 دلار است (همان برای دو دستگاه تهویه مطبوع).

من در طول سال ها بارها در مراقبت از پوست چندین بار آب میسل دیده ام ( دقیقاً چیست؟ ) اما قبلاً هرگز آن را در یک محصول مو ندیده ام.

عصاره های گیاهی ترکیبات شامپوی زنجبیل آبی
ترکیبات Micellar Water & آبی زنجبیل
هنگامی که شامپو را درون موهای خود کار می کنید ، روغن های تمیز شده در آب محصور شده به آرامی و بدون اینکه رشته های خود را بکشید یا پوست سر خود را تحریک نکنید ، رنده و رنده را از بین ببرید.

این بسیار ملایم است ، و موهایم را به سمت پایین نمی کشد ، رنگم را نوار می کند یا شوره سر مرا تشویق می کند. برای همه انواع مو نیز از رنگ های درمان شده تا موهای ریز و موهای ضخیم استفاده می کنید ، شما آن را نامگذاری می کنید. من نمی توانم آن را به اندازه کافی توصیه کنم ، و خیلی خوب است.

تهویه مطبوع زنجبیل آبی - 5.99 دلار
تهویه مطبوع زنجبیل آبی همچنین برای همه انواع مو ساخته شده است. با این حال ، حاوی آب میسل نیست ، اما هنوز هم بهم ریخته و از هم پاشیده می شود. من آن را دوست دارم ... اما من آن را دوست ندارم مانند من عاشق تهویه مطبوع دیگر در این خط ...

تهویه مطبوع فوم زنجبیل آبی!

عصاره های گیاهی ترکیبات نرم کننده زنجبیل آبی
ترکیبات تهویه زنجبیل آبی

تهویه مطبوع فوم زنجبیل آبی - 5.99 دلار
گیاه Essences bio: تجدید حیات همچنین شامل تهویه فوم گریپ فروت و موز نعنا ، گل رزماری و گیاهان دارویی و یک چای خیار و سبز است. فوم ها همه برای موهای خوب طراحی شده اند ، اما فکر می کنم هرکسی که حجم صدا را دوست داشته باشد ، آنها را دوست دارد.

موهای من تقریباً خوب نیست ، اما می تواند سنگین شود و صاف به نظر برسد ، به خصوص وقتی طولانی باشد ، به همین دلیل من هنوز دوست دارم از نرم کننده هایی استفاده کنم که حتی بیشتر از آن وزن نکشند. فوم زنجبیل آبی نمی کند. اصلا! کف سریع کار می کند و استفاده از آن بسیار سرگرم کننده است. درون رشته های شما خیس می شود و درست بیرون می زند.

اسانس های گیاهی ترکیبات نرم کننده فوم زنجبیل آبی
ترکیبات نرم کننده فوم زنجبیل آبی
بعلاوه ، اسکن لیست مواد تشکیل دهنده ، هیچ سیلیکونی را نمی بینم ، که برای این قیمت تعجب آور است.

اوه - اگر فکر می کنید می توانید از این روش به عنوان پاک کننده مانند R + Co Analog یا Dry Bar Double Standard نیز استفاده کنید ، من آن را امتحان کرده ام. ذهن های بزرگ به طور یکسان فکر می کنند ، LOL!

متأسفانه ... واقعاً کار نمی کند و مانند آن. موهای من وقتی از آنالوگ یا Double Standard استفاده می کنم ، مانند موهای خود تمیز نمی کند ، اما من هنوز هم از آن استفاده می کنم.

تهویه اسانس های گیاهی
من برای کف زندگی می کنم
زنجبیل ، زنجبیل ، همه جا! به معنای واقعی کلمه ، در همه جا داروخانه ها ، تارگت ، اولتا ، فروشگاه های مواد غذایی و مواد غذایی ... این موارد را در همه مکانها پیدا خواهید کرد که در ژانویه راه اندازی می شوند